Sunt boboc, acum ce? (2)

Vorbit-am inainte despre variile cursuri si seminarii pe care le faceti semestul asta, si probabil ca v-am plictisit de moarte cu toate astea. Oricum, lucrurile se mai schimba, desi foarte putin.

Asa ca, pentru a ma putea identifica mai bine cu arhetipalul boboc la medicina generala, mi-am facut o lobotomie partiala de cortex prefrontal ca sa-mi sterg 99% din cunostinte, mi-am bagat pe vena 0.1 centimetri cubi de adrenalina sa fiu speriat, si am mancat un kil de ciocolata ca sa am ce gust dulce sa sting cu orele. Bun, acum sunt unul din voi!

Ma intreb acum ce sa fac eu cu timpul meu liber dupa ce scot din ecuatie cursurile, laboratoarele, temele la biofizica si bautele zilnice (fiindca acum sunt la faculta si e acceptabil social sa beau in timpul saptamanii!), ca doar nu o sa stau cu Papilianul in brate toata dupa-amiaza, nu?

Bai…ma gandesc sa fac ceva ce sa-mi permita sa socializez. Deja m-am plictisit de cei 108 colegi de-ai mei, 4 minute cu fiecare au fost de ajuns incat sa-mi dau seama ca vreau pe cineva care sa fi trecut prin viata, adica sa fie cu cel putin un an mai mare ca mine!

Vreau sa ma distrez, dar sunt prea nevrotic si obsedat de medicina ca sa pot iesi cu prietenii mei, pentru ca numai despre oase, muschi, tendoane, si Dr. Bigiu pot discuta, si tovarasii mei obisnuiti de bauta m-au amenintat ca daca mai pomenesc odata “sca-pula” imi dau cu atlasele in cap! Am nevoie deci de oameni care sa-mi inteleaga jargonul cvasi-stiintific si pasiunea pentru mortaciuni!

Si deodata ma izbeste! Ca o nuca in perete, era atat de evident si elegant, doar ca in derutarea mea boboceasca nu am putut observa. Ce naiv am fost! Stiam de la inceput unde trebuie sa ma duc:
10723247_10205101600561561_959539402_n !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ca in acel cantec de la “Planeta Moldova”,  avem di’tatii:
– Colegi faini? Check!

– Activitate de voluntariat care conform legii date anul asta in Parlament poate fi trecuta in CV ca experienta profesionala? Check!

-Oportunitati de burse si schimb de experienta? Check!

-Eu? Double Check!

Dati click pe poza pentru mai multe detalii! Viitorul vostru academic va asteapta!

Alternativ, dati mai intai click pe acest link, in cazul in care nu stiti ce inseamna “a avea di’tatii”, dar apoi dati click pe poza!

Suntem ca locul de camin pentru studentul non-brasovean, indispensabili!

Ciupy

 

Leave a Reply

