Despre practica medicala, o viziune ingusta (partea a doua)

“Etajul 5. Hai, ca sa lumea la coada!”
La coada pentru ce?…in fine. Il intreb daca pot lua liftul pana la etaj. Gardianul ma vede mai tanar, asa ca imi spune ca liftul e facut doar pentru doctori. Incerc sa-mi pastrez calmul nu mai am timp de pierdut, dna. Doctor probabil deja a inceput vizita medicala fara mine.

Intru in casa scarilor, intorc capul cat sa-i vad ranjetul sardonic al garianului in timp ce doi studenti (fara ecusonul mult laudat) si un pacient oarecare se urca in lift. Imi suprim o injuratura.

Orto’ 1, Orto’ 2, Chirurgie 1, Chirurgie 2, Interne! Acum pe unde? Stiu, intreb o asistenta, ele sunt prietenoase, nu?

Eu eram obisnuit cu  “Scrubs” si “House MD” si credeam ca asistentele si stimatii doctori au uniforme diferite, poate un *ecuson!* care sa ii diferentieze…normal ca nici vorba, deci care-i care? Intreb ca tot studentul speriat pe cine prind…

Dar mi-e frica!

Daca ma fac de ras?

Calm, Ciupy, ai intarziat deja jumatate de ora, doamna doctor probabil a si renuntat la a te astepta….e ok….uite pe cineva cu halat, intreaba!

Lasa-o balta de medicina, sunt prea neajustat social pentru asa ceva….

Leave a Reply

